Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Συνέντευξη του Εαυτού μου - Χρυσούλα Βουζίνα




Σήμερα το πρωί, σηκώθηκα από το κρεβάτι, ξεκινώντας μια καινούργια μέρα. Πριν φύγω, κοιτάχτηκα στο καθρέφτη, μα αναρωτήθηκα μυστηριωδώς: « Ποια είμαι, τελικά…; » Τότε άρχισε ένας μονόλογος χωρίς φωνή, μόνο με σκέψη, μόνο με άφωνες ερωτήσεις που ο μόνος που μπορούσε να ακούσει, να σκεφτεί και να απαντήσει ήμουν εγώ κα μόνο εγώ…!!!


  • Τι μου αρέσει να κάνω;

Να είμαι με τους φίλους μου και να περνώ καλά μαζί τους. Να διαβάζω βιβλία αγάπης, περιπέτειας και μυστήριου. Να βλέπω ενδιαφέροντες ταινίες. Να παίζω στον υπολογιστή. Να χορεύω με παθός. Να τραγουδώ με όλη μου τη ψυχή. Να αθλούμαι. Να βοηθώ τους άλλους όταν με χρειάζονται και να τους κάνω να αισθάνονται όμορφα. Να γελώ και να χαίρομαι τη ζωή μου μαζί με τους άλλους.

  • Τι φίλους θέλω να έχω;

Θέλω να έχω φίλους που να με σέβονται και να μη με κοροϊδεύουν είτε μπροστά μου, είτε πίσω από την πλάτη μου. Να μπορώ να τους εμπιστευτώ και να είναι πάντα εκεί όταν τους χρειάζομαι. Να έχω φίλους αληθινούς, πραγματικούς, που να με αγαπούν και να νοιάζονται για εμένα όσο τους νοιάζομαι και τους αγαπώ και εγώ…!!!

  • Τι κάνω, τώρα, και κάθε μέρα;

Ζω για τη στιγμή. Προσπαθώ να απορρίψω όσα άσχημα μου συμβαίνουν και να εστιάζω στα καλά. Κτίζω το μέλλον μου, αποκτώντας γνώσεις. Κάνω φιλίες για να γνωρίσω καινούριους και διαφορετικούς χαρακτήρες, ώστε να κατακτήσω τον κόσμο. Κάνω πράγματα που να με ευχαριστούν, τώρα, και δεν ασχολούμαι όλη την ώρα μόνο για το μέλλον… Ζω περισσότερο για τη στιγμή και μόνο τη στιγμή!!!!

  • Νοιάζομαι, τελικά, για τους άλλους ή όχι;

Πιστεύω, πως νοιάζομαι. Όταν βλέπω κάποιον στενοχωρημένο, προσπαθώ να τον κάνω να αισθανθεί καλύτερα, όπως μπορώ… Κι αυτό, επειδή θέλω ο κόσμος να είναι ευτυχισμένος και γεμάτος χαρά…!!!!

  • Ζω, τελικά, η απλά περνά ο χρόνος χωρίς ουσία;

Ζω, ναι ζω! Ζω γιατί έχω φιλίες και περνώ όμορφα μαζί τους.
Χορεύω και τραγουδώ, γιατί μου αρέσει. Η οικογένεια μου είναι καλά, ευτυχισμένη, υγιείς, και ελπίζω να είναι και άλλες οικογένειες έτσι. Κάθε μέρα, είναι μια καινούργια μέρα και την ξεκινώ με ελπίδα και χαμόγελο, και ελπίζω και άλλοι άνθρωποι να την ξεκινάν έτσι. . Αν και μου συμβαίνουν κάποια κακά, αφού έχω όλα αυτά, είμαι υγιείς, είμαι ευτυχισμένη, έχω ταλέντο σε αυτά που λατρεύω, οι φίλοι και η οικογένεια μου είναι καλά και τόσα άλλα ωραία πράγματα μου υπάρχουν και συμβαίνουν στη ζωή, κι έτσι μπορώ να απορρίπτω τα άσχημα, τότε ναι… ναι ζω και μάλιστα καλά…, όμως αυτή την καλή ζωή προσπαθώ να τη μεταδίδω και στους άλλους. Διότι, έτσι μπορεί κάποια μέρα όλος ο κόσμος να είναι γεμάτος χαμογέλα!!!!



Ενώ μονολογούσα, προς το δρόμο για το σπίτι της φίλης μου, ήμουν τόσο σκεπτική που δεν πρόσεξα μια κολόνα, ακριβώς, μπροστά μου. Ξαφνικά, έπεσα πάνω της και ακούστηκε ένας βροντερός γδούπος… Πόνεσα, λίγο, αλλά το προσπέρασα, αφού δεν ήταν αυτό που με ένοιαζε, κι έτσι δεν ασχολήθηκα… Με ένοιαζε να πάω στη φίλη μου και να μιλήσουμε για όμορφα πράγματα , που θα μας κάνουν και τις δυο να γελάμε και να χαιρόμαστε, γιατί αυτό και πολλά άλλα, που μας ανεβάζουν ψυχολογικά, πιο πολύτιμα πράγματα, έχουν αξία…!


 -----
από τη μαθήτρια Χρυσούλα Βουζίνα - Α1



Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

ΠΡΩΤΙΑ του Μάριου Χατζηδήμου στο 41ο Διαγωνισμό Έκθεσης των ΕΛΤΑ


  Ο μαθητής της Β΄ τάξης του σχολείου μας, Μάριος Χατζηδήμου, συμμετείχε στον 41ο διαγωνισμό επιστολικών εκθέσεων της Π.Τ.Ε (Παγκόσμιας Ταχυδρομικής Ένωσης) 2012. Η έκθεσή του κρίθηκε ως η καλύτερη από τις ελληνικές συμμετοχές και θα διαβιβαστεί στο διεθνές γραφείο της Π.Τ.Ε μέσω των ΕΛ.ΤΑ, όπου θα γίνει η τελική κρίση των εκθέσεων των μαθητών από όλες τις χώρες.
  Το θέμα του διαγωνισμού για το 2012 είναι: «Γράψτε μια επιστολή σε έναν αθλητή/τρια ή μία μορφή του αθλητισμού που θαυμάζετε, για να εξηγήσετε τι σημαίνουν για σας οι Ολυμπιακοί Αγώνες».
  Σημειώνεται ότι το φετινό θέμα συμπίπτει με τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2012, που θα διεξαχθούν στο Λονδίνο από τις 27 Ιουλίου έως τις 22 Αυγούστου 2012. Παράλληλα, υπηρετεί την προσπάθεια του Ολυμπιακού Κινήματος για τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου μέσω του αθλητισμού, προωθώντας τις πανανθρώπινες αξίες της αριστείας, της φιλίας και του σεβασμού, τις οποίες οφείλουμε όλοι να τηρούμε και περισσότερο οι νέοι άνθρωποι, οι οποίοι προσκαλούνται να εκφράσουν τις σκέψεις τους για το τι σημαίνουν για αυτούς οι Ολυμπιακοί Αγώνες.
  Επιπλέον, μέσω της συμμετοχής σε αυτόν το διεθνή διαγωνισμό, η νέα γενιά συνειδητοποιεί το σημαντικό ρόλο των ταχυδρομικών υπηρεσιών στις σύγχρονες κοινωνίες, μαθαίνει να εκτιμά την τέχνη της γραφής και να αναπτύσσει την ικανότητα να συντάσσει επιστολικές εκθέσεις.
  Στο διαγωνισμό μπορούσαν να συμμετάσχουν οι μαθητές και οι μαθήτριες των σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας ηλικίας μέχρι 15 ετών.
  Οι τρεις πρώτοι νικητές του διαγωνισμού σε παγκόσμιο επίπεδο θα βραβευθούν, όπως ακριβώς και οι Ολυμπιονίκες, με χρυσό μετάλλιο ο πρώτος, με αργυρό ο δεύτερος και με χάλκινο ο τρίτος.
  Ο διευθυντής και οι σύλλογοι γονέων και καθηγητών του 2ου Γυμνασίου Γιαννιτσών εκφράζουν  τα συγχαρητήριά τους για την επιτυχία του μαθητή και του εύχονται καλή επιτυχία στην τελική φάση του διαγωνισμού και κάθε πρόοδο.
  Ακολουθεί η έκθεση με την οποία ο μαθητής κατέκτησε την πανελλήνια πρωτιά:





Κύριο Ρότζερ Φεντερερ,                                                                                 Γιαννιτσά, 25/01/12
Tennis sport club of Bussel,
Switzerland.


Αγαπητέ Ρότζερ Φέντερερ,
Είμαι ο Μάριος, ένας από τους χιλιάδες, φαντάζομαι θαυμαστές σου. Ένας μικρός, ασήμαντος Μάριος, μπροστά σ’ έναν γίγαντα του αθλητισμού. Κι ο λόγος που σου γράφω; Για να σ’ ευχαριστήσω... να σ’ ευχαριστήσω, που ξύπνησες μέσα μου την αγάπη για τον αθλητισμό και το τένις!
            Χρόνια παρακολουθώ τους αγώνες και τις προσπάθειές σου στα γήπεδα, χειροκροτώ τις νίκες σου και θαυμάζω την επιμονή σου στις δύσκολες στιγμές. Το ανέβασμα σου όμως στο βάθρο του νικητή στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου, ήταν το «σερβίς», για την δική μου είσοδο στο άθλημα.
            Άρπαξα την παρατημένη ρακέτα του  αδελφού μου και αποφασιστικά μπήκα στο γήπεδο, έτοιμος να νικήσω. Τότε συνειδητοποίησα πόσο διαφορετικό είναι, να βλέπεις την ρακέτα στα χέρια του Φέντερερ από το να προσπαθείς να την κουμαντάρεις στα δικά σου χέρια. Παιδεύτηκα, ίδρωσα, άκουσα δικαιολογημένα τις φωνές του προπονητή μου, όμως δεν τα παράτησα. Η μορφή σου στο βάθρο του Ολυμπιονίκη, με κρατούσε εκεί και συνέχιζα...
            Συνέχιζα και ονειρευόμουνα... Κάποια μέρα, κτυπώντας το μπαλάκι, εκσφενδονίστηκε μαζί και η φαντασία μου, μακριά, πολύ μακριά στον χρόνο και στον τόπο. Βρέθηκα, λέει, εκεί, στην Αρχαία Ολυμπία, στην μεγάλη γιορτή του αθλητισμού, στους πρώτους επίσημους Ολυμπιακούς Αγώνες. 776 π.Χ.- οι κήρυκες γυρνούν όλη την Ελλάδα και αναγγέλλουν το γεγονός. Οι πόλεμοι σταματούν, γιατί ο αθλητισμός ενώνει και συμφιλιώνει τους ανθρώπους, έτσι τουλάχιστον ήταν τότε!   Νέοι από κάθε άκρη της χώρας, καταφθάνουν εκεί με λεβέντικη ψυχή και σώμα, για ν’ αγωνισθούν τον «καλόν αγώνα», το «Ευ αγωνίζεσθαι». Τι υπέροχες λέξεις, τι φανταστική ατμόσφαιρα!
            Ήσουν κι εσύ, λέει, εκεί. Οι ιστορικές μου γνώσεις σε απορρίπτουν, όμως η φαντασία μου σε θέλει εκεί. Ν’ αγωνίζεσαι και να στεφανώνεσαι με την αγριελιά. Να ποτίζεις με τον ιδρώτα σου, το χώμα της αρχαίας Ολυμπίας και να δοξάζεσαι μαζί με τον Διαγόρα της Ρόδου, τον Πολυδάμα, τον Θεαγένη…
            Ναι, είμαι περήφανος, που η δική μου πατρίδα, η Ελλάδα, έθεσε τα θεμέλια του σύγχρονου αθλητισμού. Το αθλητικό πνεύμα, σαρκώθηκε και μορφοποιήθηκε στους αγώνες της αρχαιότητας. Η Ολυμπιακή φλόγα, λαμπρυνόμενη με τις άξιες του Ελληνικού πολιτισμού, φώτισε την οικουμένη. Η αγωνιστικότητα, η ευγενής άμιλλα, ο αυτοέλεγχος, η συνεργασία, μέσ’ από τον αθλητισμό, εμπλούτισαν και όλη την στάση του ανθρώπου απέναντι στην ζωή...
  ...Στεκόσουν εκεί, στεφανωμένος, ακτινοβολώντας την χαρά της νίκης, όταν σε πλησίασα ντροπαλά, σου έπιασα το χέρι, σε κοίταξα στα μάτια και σε ρώτησα:
- Πως νοιώθεις, Ρότζερ; Τι σημαίνουν για σένα όλα αυτά;
- Άκου μικρέ μου, μου απάντησες με μια φωνή κρυστάλλινη, που ακόμα αντηχεί στ’ αυτιά μου. «Αγωνίζομαι» σημαίνει «νικώ», να το θυμάσαι αυτό. Η συμμετοχή, ο αγώνας, είναι ήδη μια μεγάλη νίκη, ανεξάρτητα απ’ το τρόπαιο. Νίκη ενάντια στους φόβους, τις ανασφάλειες και τις δυσκολίες του εαυτού σου, ενάντια στον εγωισμό και την φιλαυτία σου. Νίκη υπέρβασης του εαυτού σου. Και κάτι ακόμα: «Νικώ» σημαίνει «Αγαπώ». Αγαπώ τον συναγωνιστή μου, που μου έδωσε την ευκαιρία ν’ αγωνιστώ, τον προπονητή μου, που μου έμαθε τον τρόπω ν’ αγωνίζομαι και να νικώ, τον κόσμο που με στηρίζει στην προσπάθεια και στον δρόμο προς τη νίκη, τον Θεό, που μου χαρίζει την δυνατότητα ν’ αγωνίζομαι και να νικώ!
- Άουτ! Μάριε, συγκεντρώσου επιτέλους στο παιχνίδι! Ήταν η φωνή του προπονητή μου, που με έβγαλε ξαφνικά από την ονειροπόλησή μου. Όμως όχι, εκείνη την ημέρα, δεν ήταν δυνατόν να συγκεντρωθώ σε κανένα παιχνίδι. Ήθελα να διηγηθώ, όλα αυτά που έζησα, στους πρώτους Ολυμπιακούς αγώνες. Όλοι μαζί, ο προπονητής και οι συμπαίκτες μου, γίναμε μια συντροφιά κι αναβαπτισθήκαμε στο πνεύμα των Ολυμπιακών αγώνων. Μιλήσαμε για το περίφημο «Ευ αγωνίζεσθαι», αυτό που οι σύγχρονοι άνθρωποι, μπορούν τέλεια να ερμηνεύσουν ετυμολογικά, όσον όμως αφορά την πράξη, δυσκολεύονται από λίγο έως τραγικά! Στοχεύοντας αποκλειστικά στον πρωταθλητισμό, λούζονται στα βρώμικα κι επικίνδυνα νερά των αναβολικών, θυσιάζοντας στον βωμό της εφήμερης δόξας, την καθαρότητα της ψυχής και του σώματος. Η εξόντωση του αθλητή και η δυσφήμιση των αγώνων, είναι το μόνο αντίτιμο που εισπράττει κανείς από τέτοιες ενέργειες.
            Ε, λοιπόν για μένα οι Ολυμπιακοί Αγώνες δεν σημαίνουν, ούτε αναβολικά, ούτε πρωταθλητισμό, ούτε οικονομικά συμφέροντα,  οικονομική κρίση,  αντιζηλίες και μίση. Σημαίνουν χαρά για την συμμετοχή, «ευ αγωνίζεσθαι», φιλία, ειρήνη και σ’ αυτό το πνεύμα εύχομαι να σταθούν οι φετινοί Ολυμπιακοί Αγώνες.
            Σταματώ εδώ την φλυαρία μου, που ίσως σε κούρασε και σου εύχομαι μέσα απ’ την ψυχή μου, σε όλη σου την ζωή, ν’ αγωνίζεσαι, να νικάς και ν’ αγαπάς, όπως ακριβώς εσύ μου δίδαξες. Σ’ ευχαριστώ για άλλη μια φορά και σε περιμένω, εκεί που πρωτοσυναντηθήκαμε... Στην αρχαία Ολυμπία, στην Ελλάδα, στην πατρίδα του πολιτισμού και του αθλητισμού. Στην πανέμορφη και πολυαγαπημένη μου πατρίδα, που όσες δυσκολίες και τρικυμίες κι αν περνά τώρα, « δεν την σκιάζει φοβέρα καμιά», γιατ’ «έχει στο κατάρτι της βιγλάτορα, παντοτινό, τον Ήλιο, τον Ηλιάτορα»!
                                                          Με αγάπη και θαυμασμό,
                                                           Μάριος Α. Χατζηδήμου




Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Μεγαλώνοντας με .... Απαγορεύσεις



Μην τρέχεις ... θα χτυπήσεις...
Μην καθυστερείς ... θα αργήσουμε...
Μην μιλάς πολύ ... θα παρεξηγηθείς...
Μην ξενυχτάς ... θα καταρρεύσεις...
Μην ανοίγεσαι ... θα πληγωθείς...
Μην δίνεσαι ... θα πονέσεις...
Μην πετάγεσαι ... ενοχλείς!!!
Μην αυθαδιάζεις ... θα τιμωρηθείς...
Μην κλαις ... μου ραγίζεις την καρδιά...

έλαααααα ΜΗΝ κλαίς ...
Μπορείς ακόμη να Ζεις ελεύθερα μέσα στα ... Όνειρα...




Παυλίδου Κάκια - Παιδικά Κείμενα

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

.... ζω-ΓΡΑΦΗ-ζοντας πάνω στα Θρανία ....




Εγώ πιστεύω πως οι μαθητές ζωγραφίζουν στα θρανία τους τα αισθήματα τους και τις σκέψεις τους. Το θρανίο, εκτός από την πρακτική καθημερινή χρήση του, αποτελεί για τα παιδιά τον πρόχειρο χώρο έκφρασης των εμπνεύσεών τους. Κάθε μαθητής έχει ζωγραφίσει ή έχει γράψει έστω και μια φορά ,στα σχολικά του χρόνια, πάνω στο θρανίο του είτε τις σκέψεις του είτε τα συναισθήματα του.
Επίσης δεν είναι λίγοι οι καθηγητές οι όποιοι τιμωρούν τα παιδιά επειδή ζωγράφισαν κάτι πάνω στο θρανίο τους. Και υπάρχουν και άλλοι καθηγητές οι όποιοι απειλούν τους μαθητές με αποβολές κτλ. Πολλοί θα βιαστούν να πουν, καταστρέφουν την περιουσία του σχολείου, και άλλα ηχηρά παρόμοια...Δε λέμε να επιτρέψουμε καταστροφή, αλλά μπορούμε να αφήσουμε ελεύθερη τη δημιουργία, με βασική προϋπόθεση στο τέλος της χρονιάς να δουλέψει χλωρίνη και βιτέξ από τους ίδιους τους...δημιουργούς, ώστε να παραδοθούν τα θρανία καθαρά και να παραμείνει το πεδίο καθαρό για τους επίδοξους συνεχιστές της γραφής στα θρανία. Έτσι τα παιδιά ασκούνται και στην ανάληψη ευθύνης .

Προσωπικά εγώ δεν θεωρώ ότι το να ζωγραφίζεις τις σκέψεις σου στο θρανίο είναι κάτι κακό, αλλά ακριβώς το αντίθετο. Ένας μαθητής εκφράζεται μέσω αυτού  του τρόπου και μερικές φορές όταν είναι στενοχωρημένος ο μαθητής ζωγραφίζοντας  τα συναισθήματα του , τις περισσότερες φορές  αλλάζει η διάθεση του.

Η μαθήτρια του Γ3  Μαρία Πέλκα 

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Στολισμός Χριστουγεννιάτικου Δέντρου

Να 'χαν λίγη τύχη παραπάνω όσοι εμπλέκονταν με το Στολισμό!... Να κέρδιζαν προτεραιότητα στα Δώρα που θα μοιράσει ο Άη Βασίλης!... Να κατόρθωναν τουλάχιστον να νιώθουν πως κάθε στιγμή της Ζωήςείναι Γιορτή!...

Μπορεί να συμβούν όλα αυτά μαζί. Μπορεί και τίποτε. Πάντως, κατά τη διάρκεια του στολισμού είχαμε ήδη Πρόωρα Χριστούγεννα στη Διάθεση!...

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ... με την Ευχή να είναι ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΗ...
Μέσα από την Προσφορά από Άνθρωπο σε Άνθρωπο διευρύνεται η εμβέλεια των Εορτών και η Ζωή εξελίσσεται κάτω από Ουρανούς γεμάτους Αστέρια της Βηθλεέμ.






Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

~Σε είχα Άνθρωπε τόσο ερωτευτεί~


Εμπνευσμένο από τους Υπέροχους μαθητές του τμήματος Γ4


Σε είχα Άνθρωπε τόσο ερωτευτεί
όταν μόνος σου κυνηγούσες Ιδέες,
όταν ψάρευες μ' ευθύνη σου χρυσόψαρα στη γυάλα του Κόσμου,
όταν άπλωνες με συνείδηση το χέρι σου ν'απεγκλωβίσεις το Όνειρο του Παιδιού απ' τις παγίδες της Άρνησης,
όταν προάσπιζες προτάσσοντας το δικό σου στήθος το Αύριο,
όταν αναλάμβανες να κυβερνήσεις την Πατρίδα σου στον απόλυτο βαθμό που σου αναλογεί αυτή η διακυβέρνηση,
όταν στεκόσουν υψιπετής ακόμη και μπροστά στο Λάθος με μία Συγνώμη ουσίας, που απέκλειε την επανάληψη


και

πάνω που ήμουν έτοιμη να κάνω τα πάντα
για Σένα μες στην Τρέλα του Έρωτα
αναμίχθηκες με το πλήθος,
διαμοίρασες κι έχασες τον έλεγχο της Ευθύνης της Πρωτοβουλίας σου,
κρύφτηκε η Φωνή σου στο ποδοβολητό του κοπαδιού,
φόρεσες αΠροσωπία κι έπαψες να Υπάρχεις...


Πάνω που ήμουν έτοιμη να κάνω
τα Πάντα για Σένα μες στην Τρέλα του Έρωτα,
Εσύ Άνθρωπε
με πρόδωσες...


Παυλίδου Κάκια - ΠΕ19

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Συνεργασία με το Σύλλογο Ζωόφιλων Γιαννιτσών




Στα πλαίσια της Εφημερίδας του σχολείου μας, «ΒΗΜΑ ΜΑΘΗΤΩΝ», με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Παυλίδου Κάκια – ΠΕ19, ξεκινήσαμε εποικοδομητική συνεργασία  με το Σύλλογο Ζωόφιλων Γιαννιτσών, που τον εκπτοσωπεί η κ. Κική Δημητριάδου. Ήδη η κ. Κική Δημητριάδου έχει επισκεφτεί το σχολείο μας και είχαμε μία πρώτη επαφή με θέμα τα αδέσποτα ζώα. Δέχτηκε ερωτήσεις από τους μαθητές και απάντησε σχετικά με τις δράσεις του Συλλόγου.
Η συνεργασία μας επεκτείνεται και στις 6-12-2011, ημέρα Τρίτη, θα υποδεχτούμε την κ. Παυλίνα Παμπούδη, Συγγραφέα, να μιλήσει στην ευρύτερη δημοσιογραφική ομάδα μας. Το θέμα συζήτησης θα είναι τα Ζώα, μα και η δημιουργική γραφή. Ήδη προετοιμάστηκαν σχετικά οι μαθητές με κείμενα που τους μοιράστηκαν από το βιβλίο με τίτλο «Σκυλολόγιο» που δημοσίευσε σε μορφή Ημερολογίου η κ. Παμπούδη.
Στοχεύουμε να πραγματοποιήσουμε επιπλέον δράσεις όπως φωτογράφιση των αδέσποτων ζώων ανά γειτονιά, συλλογή τροφίμων που περισσεύουν για να προωθηθούν σε προσιτά σημεία από το Σύλλογο Ζωόφιλων, ώστε να έχουν άμεση πρόσβαση τα αδέσποτα. Δημιουργία μιας γωνιάς στο σχολείο όπου θα εκθέσουμε το υλικό που θα συγκεντρώσουμε.
Επίσης, παρακολουθούμε στενά το ιστολόγιο του Συλλόγου:   adespotesagapes.blogspot.com, και στοχεύουμε να αποδείξουμε πως όταν είσαι Άνθρωπος με Α κεφαλαίο, τότε η τρυφερότητα, η ευαισθησία και η φροντίδα σου απευθύνονται σε κάθε ζωντανό Πλάσμα που συγκατοικεί μαζί σου στην Πόλη σου, στην αυλή σου, στο σπίτι σου και στην ευρύτερη περιοχή σου. Ζωντανή είναι και η Φύση, όπως το δάσος, που απαιτεί την προστασία μας και οφείλουμε να το διαφυλάξουμε, καθώς και κάθε ζώο που ζει δίπλα μας.

Οφείλουμε να επισημάνουμε πως η ύπαρξη Συλλόγων όπως ο Σύλλογος Ζωόφιλων Γιαννιτσών,που δεν είναι κερδοσκοπικός και βασίζεται στην εθελοντική προσφορά, τιμά την κοινωνία μας και μας υπενθυμίζει πως το μεγαλείο της προσφοράς είναι να χαρίζεις χρόνο και εαυτό.


Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

"Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου" Ποίημα της Κικής Ηλιάδη-Χαρμάνα



Ακούω να μου λένε: "Ήταν δύσκολα
Δεν είχαμε να φάμε, να ντυθούμε
Βιβλία γρι δεν είχαμε στο σπίτι  μας
Δεν άφηναν καθόλου να μιλούμε

Ακούω πως προηγουμένως ήταν μπέρδεμα
καθόντουσαν μισή χρονιά και φεύγαν
Ο βασιλιάς τους έκανε ό,τι ήθελε
Μονάχα επειδή φορούσε στέμμα

Μου λέμε δίναν χρήματα σε άσχετους
και βάζαν στις δουλειές τους συγγενείς τους
Τους ένοιαζε μονάχα για την πάρτη τους
Να κυβερνά δεν ήξερε κανείς τους


Τους λέω κι εγώ: Μιλώ και δεν ακούγομαι!
και σκέφτομαι όλο πιο πολύ να φύγω
Αφού εδώ συνέχεια θα γίνομαι
βορά τους έστω κι αν δεν τους ανήκω

Τους λέω πως με το χρόνο τους βαρέθηκα
και πως στ'α λήθεια ήταν όλοι ίδιοι
Έτρωγαν τα λεφτά κι εγώ θα πλήρωνα
Κι αυτοί απ' τη θέση τότε θα 'χαν φύγει

Ρωτάω: Τη διαφορά τους πού τη βρίσκετε;
Τι, επειδή αυτοί ενι' εκλεγμένοι;
Μα με την εκλογή τους, πάει, ξέχασαν
τι είν' οι πολίτες οι ισοπεδωμένοι

Όλοι για μια καρέκλα μάχονταν
κι έφευγαν όταν έβλεπαν το κύμα
Καμένη γη μας λέγαν πως παρέλαβαν
κι εμείς, ξανά το τρώγαμε το ποίημα

Κική Ηλιάδη - Χαρμάνα

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Ελαιοχρωματισμός Σχολείου




















Στις 21, 26 και  27 Οκτωβρίου 2011 με συνεργασία της Διεύθυνσης του σχολείου μας, του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και των Μαθητών, πραγματοποιήθηκε ελαιοχρωματισμός των αιθουσών του σχολείου μας.
Οφείλουμε να επαινέσουμε τους μαθητές, οι οποίοι με την προσωπική τους συμμετοχή, σε εθελοντική βάση, στην διαδικασία ελαιοχρωματισμού των εσωτερικών τοίχων ορισμένων  σχολικών αιθουσών του γυμνασίου μας συνέβαλαν πολλαπλώς στην ευπρεπή και καλαίσθητη εμφάνιση του σχολικού κτηρίου. Η συμμετοχικότητα και ο εθελοντισμός αναδεικνύονται άλλη μια φορά μέσα από το παράδειγμα των παιδιών μας. Η παρουσία του διευθυντή του σχολείου ήταν ουσιαστική καθώς βοήθησε και ο ίδιος με προσωπική εργασία.
   Επίσης να ευχαριστήσουμε το Δ. Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, αλλά και τους γονείς των μαθητών μας για την ηθική, υλική συμπαράσταση και την συγκινητική προσωπική τους συμμετοχή στην όλη διαδικασία που προκάλεσε ευμενή σχόλια και θετικές κριτικές από πολλούς φορείς και πρόσωπα.
   Σας ευχαριστώ άλλη μία φορά, ευελπιστώντας ότι η συνεργασία μας θα συνεχιστεί απρόσκοπτα και δημιουργικά επ΄ ωφελεία όλων μας.

Ο Διευθυντής του Σχολείου
Κενανίδης Λάζαρος - ΠΕ01