Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Στόχοι μαθητών (τμήμα Γ2) για τη Νέα Χρονιά 2013



Τμήμα Γ2 - Στόχοι Νέας Χρονιάς 2013

Χρυσή: Θέλω να πάρω τα πτυχία μου στις ξένες γλώσσες (Αγγλικά, Γερμανικά) και θα το πετύχω παραμένοντας επιμελής στις υποχρεώσεις μου και διαβάζοντας. Θέλω να εμπιστεύομαι περισσότερο τον εαυτό μου και θα το πετύχω σταματώντας να αμφιβάλλω για τις ικανότητές μου και μη έχοντας υπερβολικό άγχος.

Γλυκερία: Θέλω να πάρω το Lower και να παραμείνω καλή μαθήτρια στο σχολείο, διαβάζοντας. Θέλω να μην χάσω τους φίλους μου, παραμένοντας ειλικτινής και άτομο εμπιστοσύνης γι' αυτούς.

Κατερίνα: Θέλω να πάρω το Proficiency και να βγάλω βαθμό πάνω από 18. Θα το πετύχω διαβάζοντας. Να συνεχίσω το βόλεϋ και να κάνω περισσότερες προπονήσεις με το τμήμα των Γυναικών.

Αλέξανδρος: Οι στόχοι μου γι' αυτή τη χρονιά είναι οι εξής: Να προσέχω στην τάξη και να μη μιλάω πολύ. Να ανεβάσω τους βαθμούς μου σε κάποια μαθήματα. Αυτά θα τα καταφέρω εάν αφοσιωθώ περισσότερο σε αυτά που κάνω.

Δημήτρης: Οι στόχοι μου για φέτος είναι να πάρω το πτυχίο αγγλικών και να έχω μία καλή πορεία στα αθλητικά μου καθήκοντα. Το πρώτο θα το πετύχω με το διάβασμα και το δεύτερο μέσα από την σκληρή δουλειά στν προπόνηση.

Κωνσταντίνος: Ένας στόχος μου είναι να τα παω καλύτερα στα μαθήματα. Θα το πετύχω αν αφιερώνω περισσότερο χρόνο στο διάβασμα.

Βασίλης: Θέλω να βγάλω καλύτερους βαθμούς και γι' αυτό θα διαβάζω περισσότερο.

Χρήστος: Αυτή τη χρονιά θέλω να πετύχω στο ποδόσφαιρο. Θα το πετύχω αυτό αν δουλέψω σκληρά και αφοσιώσω λίγο παραπάνω χρόνο για να προπονηθώ. Το δεύτερο που θα ήθελα να κάνω είναι να βγάλω καλούς βαθμούς στο τρίμηνο και γενικά όλη τη χρονιά. Θα το πετύχω αν διαβάζω παραπάνω.

Σοφία: Με τη νέα χρονιά θα ήθελα να διαβάζω περισσότερο, ώστε να γίνω καλύτερη μαθήτρια στο σχολείο, αλλά και στο φροντιστήριο. Γι' αυτό θα αυξήσω τις ώρες διαβάσματος και θα κόψω τις συχνές βόλτες κ.τ.λ.

Εδουάρδος Γιώργος: Σκοπεύω να περάσω το γυμνάσιο με Μ.Ο. 15 και πάνω, γιατί σκοπεύω να γίνω μάγειρας όταν μεγαλώσω. Σκοπεύω να φύγω από την Ελλάδα μετά το γυμνάσιο λόγω οικονομικής κρίσης.

Δημήτρης: Σκοπεύω αυτή τη χρονιά να διαβάσω (λίγο δύσκολο) για να πάρω καλούς βαθμούς και να μη χρειαστεί να μείνω.

Αναστασία: Αυτό που θέλω να πετύχω αυτή τη χρονιά είναι: 1. Να ανεβάσω το βαθμό μου στο επόμενο τρίμηνο και θα το πετύχω αν προσπαθήσω. 2. Να διαβάσω για το Lower και θα το πετύχω με περισσότερο διάβασμα. 3. Να συμμετέχω περισσότερο στην τάξη και αυτό ίσως μπορώ να το πετύχω αν έχω περισσότερη αυτοπεποίθηση.

Μαρία: Αυτό που θέλω να πετύχω αυτή τη χρονιά είναι: 1. Στο επόεμνο τρίμηνο να βγάλω μεγαλύτερο βαθμό. 2. Θέλω να γράψω καλά στο Γ'  τρίμηνο, για να γράψω καλά στις εξετάσεις, ώστε να πάρω το απολυτήριο με καλό βαθμό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προτάσεις, Εντυπώσεις, Συμβουλές... Η κατάθεση της γνώμης σας θα μας βελτιώσει!