Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Οι Μαθητές (τμήμα Γ1) στοχεύουν και υπόσχονται στον εαυτό τους για το 2013



Τμήμα Γ1 - Στόχοι Νέας Χρονιάς

Χριστίνα: Θέλω αυτή τη χρονιά να βελτιώσω το βαθμό στα μαθήματά μου. Θα το καταφέρω πιστεύω, γιατί θα διαβάζω πιο πολύ τώρα και δεν θα είμαι συνέχεια στον υπολογιστή. Συγκεκριμένα θέλω να τα πάω καλύτερα σε συγκεκριμένα μαθήματα που είχα χαμηλό βαθμό, για να βελτιώσω το μέσο όρο μου. Για παράδειγμα στο μάθημα της πληροφορικής, που η κυρία επιμένει και ξέρω ότι της αρέσει πολύ όταν προοδεύουμε έτσι θέλω να τις δείξω ότι μπορώ να τα καταφέρω.
Θα προσπαθήσω να μην μιλάω μέσα στην τάξη, γιατί η μαμά μου το μαθαίνει και στενοχωριέται. Ήδη το καταφέρνω γιατί δεν ακούω παρατηρήσεις από τους καθηγητές.
Θέλω να κρατήσω για πολλά χρόνια τη φιλία μου με την Ειρήνη.

Ειρήνη: Θέλω να βγάλω 18,6. Θα το πετύχω διαβάζοντας περισσότερες ώρες και κάνοντας μεγαλύτερη προσπάθεια. Θα προσπαθήσω να μη μιλάω μέσα στην τάξη. Κι αν χρειαστεί θα αλλάξω θέση. Να γραφτώ σε μία σχολή χορού. Σκοπεύω να κοινονικοποιηθώ περισσότερο γνωρίζοντας καινούρια άτομα. Να σταματήσω να κριτικάρω το τί κάνουν οι άλλοι, εστιάζοντας στον εαυτό μου. Να κρατήσω τη φιλίαμ ου με τη Χριστίνα. Θα είμαι ειλικρινής και σωστή απέναν΄τι της.

Αναστασία: Θέλω να βελτιωθώ σε ορισμένα μαθήματα. Θα διαβάζω πιο πολύ γι' αυτά και από εξωσχολικά βιβλία και θα συγκεντρώνομαι πιο πολύ όταν μελετάω. Θέλω να πηγαίνω καλύτερα στο βόλεϋ. Θα δίνω παρόν σε περισσότερες προπονήσεις και θα συγκεντρώνομαι περισσότερο όταν αθλούμαι. Θέλω να έχω περισσότερο χρόνο για να διαβάζω εξωσχολικά βιβλία. Θα προσπαθήσω καθημερινά να έχω ελεύθερο χρόνο.Θέλω να βελτιώσω το γραφικό μου χαρακτήρα. Θα κάνω εξάσκηση. Σκοπεύω να πάρω το B2 στα Αγγλικά με πολλή μελέτη και συγκέντρωση. Έχω ως σκοπό να πάψω να αγχωνομαι πολύ. Θα βοηθήσει το να κάνω θετικές σκέψεις. Θέλω να ζωγραφίζω περισσότερο, οργανώνοντας το χρόνο μου. Θέλω να εξασκηθώ στο γραπτό μου λόγο διαβάζοντας περισσότερα βιβλία.

Ντίνος: Αυτή τη χρονιά, το 2013, θέλω να γίνω καλύτερος μαθητής και να αρχίσω να ασχολούμαι με εξωσχολικές δραστηριότητες, όπως επίσης να πάρω το πτυχίο στα Αγγλικά. Να γίνω πιο φιλικός προς τον καθένα και να σταματήσω τις ...βλακείες!

Γιάννης: Στο νέο έτος θέλω να γίνω καλύτερος σε όλα τα μαθήματα και να αυξήσω την ώρα που αφιερώνω για το διάβασμα. Επίσης, θέλω στην ομάδα μου (Αναγέννηση Γιαννιτσών) να τη βοηθήσω να κατακτήσει το πρωτάθλημα.

Γιάννης: Θα ήθελα να πάρω τις βάσεις για να μπω στο Λιμενικό. Θα τα καταφέρω αν περάσω στα πανελλήνια στην πάλη με πρώτη θέση. Θέλω να βελτιώσω τους βαθμούς μου και να πάρω το πτυχίο Γερμανικών μου, διαβάζοντας περισσότερο.

Αφροδίτη: Θέλω να πετύχω να έχω περισσότερη αυτοπεποίθηση, να ανακαλύψω τον εαυτό μου. Να έχω περισσότερες διακρίσεις στο σκάκι, μελετώντας σκάκι καιλαμβάνοντας μέρος σε τουρνουά. Να είμαι λιγότερο εγωκεντρική. Θα αρχίσω να σκέφτομαι και το τί θέλουν και οι άλλοι. Να ανακαλύψω ένα νέο χόμπι, ψάχνοντας τί μου αρέσει περισσότερο. Να αρχίσω χορό (να γραφτώ σεμία σχολή χορού και να κάνω εξάσκηση μόνη μου).Να ξαναρχίσω να ζωγραφίζω. Να πάρω το Β2 και στη συνέχεια το Γ2 στα Ιταλικά με περισσότερο διάβασμα. Να πάρω το Γ2 στα Αγγλικά και να ασχοληθώ με τη μουσική (να γραφτώ στο ωδείο).

Δημήτρης: Πρώτος στόχος μου είναι να βελτιωθώ στε μερικά μαθήματα στο σχολείο. Επόμενος στόχος να πάρω το Proficiency στα Αγγλικά. Να βελτιώσω τις φιλίες μου.

Δημήτρης: Πρώτος στόχος μου είναι να μειώσω την ώρα που αφιερώνω στα  social media και να ασχοληθώ όσο μπορώ περισσότερο με τα μαθήματα που θα καθορίσουν το μέλλον μου.

Φωτεινή: Ο στόχος μου είναι να ξεκινήσω βόλεϋ, γιατί μου αρέσει να συμμετέχω σε αγώνες. Επόμενος στόχος να βελτιωθώ στα μαθήματά μου.

Σωτήρης: Για τη νέα χρονιά θέλω να αυξήσω το βαθμό μου στο β' και γ' τρίμηνο. Για να το πετύχω πρέπει να διαβάζω περισσότερο. Θέλω να μπορώ να εκφράζω άνετα τη γνώμη μου για κάτι στην παρέα μου και μέσα στην τάξη. Για να το πετύχω πρέπει να μην ντρέπομαι για τις απόψεις μου. Θέλω να καταφέρω να πάρω το πτυχίο των αγγλικών και πρέπει να συγκεντρωθώ και να διαβάζω.

Δέσποινα: Θέλω όλη τη χρονιά να πάω καλύτερα στα μαθήματα, διαβάζοντας περισσότερο. Θέλω να ελέγχω τα νεύρα μου και να μην ξεσπάω σε άτομα που δε μου φταίνε. Επίσης, θέλω να ασχοληθώ με ένα άθλημα.

Χρυσή: Να βελτιωθώ στο άθλημά μου. Θα τα καταφέρω αν ακολουθώ τις συμβουλές του προπονητή μου. Να βρω τρόπους να είμαι ήρεμη. Να βελτιώσω τους βαθμούς μου. Να πάω στους πανελλήνιους αγώνες, θα το καταφέρω με πολλή προπόνηση. Να οργανώσω το χρόνο μου, ώστε να προλαβαίνω τα μαθήματα, τις προπονήσεις και να βγαίνω με τους φίλους μου.

Ράνια: Να βελτιώσω τη βαθμολογία μου στο σχολείο. μπορώ να τα καταφέρω διαβάζοντας περισσότερο. Να πάρω κι άλλο πανελλήνιο μ ετάλλιο και αυτή τη χρονιά. Μπορώ να τα καταφέρω με σκληρή προπόνηση. Να μπω στην εθνική ομάδα για το Βαλκανικό του 2013.

Αναστάσιος: Οι στόχοι μου είναι να πάρω το Lower στα αγγλικά για να πάω στη γεωργική σχολή Θεσσαλονίκης. Θέλω να γίνω καλύτερος μαθητής στο σχολείο. Επίσης, θέλω να γίνω καλύτερος στο μπάσκετ.

Αντώνης: Θέλω να καταφέρω να βγάλω πάνω από 18,6 ως μέσο όρο χρονιάς. Να αποκτήσω περισσότερες γνώσεις, να μάθω περισσότερα για τους υπολογιστές. Θέλω να γίνω καλύτερος άνθρωπος. να προσπαθήσω να αλλάξω την κοινωνία. Θέλω να περάσω στην ιατρική. Θέλω να καταφέρω να κάνω κάτι που για τους υπολοίπους είναι πολύ δύσκολο. Θέλω να γίνω σπουδαίος και διάσημος. Να ανοίξω δικό μου ιατρείο. Επίσης, θέλω να γίνω καλύτερος στο ποδόσφαιρο και στο μπάσκετ και να γνωρίσω κι άλλους φίλους.

Παράσχος: Θέλω να πάρω καλούς βαθμούς. Να περνώ καλά στις διακοπές από το σχολείο. Θέλω να αρχίσω ξανά να ασχολούμαι με το παρκούρ. Θέλω να περάσω με καλό βαθμό την τάξη. Επίσης θέλω να φτάσω στο 30 level στο League of Legends. Θέλω να μειώσω το χρόνο που αφιερώνω στον υπολογιστή και να αρχίσω wing tsang.

Ιορδάνης: Θέλω να καταφέρω στο β' τρίμηνο να βγάλω ίδιο βαθμό με πέρσι και να έχω γενικό βαθμό στο τέλος της χρονιάς πάνω από 19. Θέλω να καταφέρω να πάρω το Lower. Θέλω να μπορέσω στη διάρκεια του καλοκαιριού να βγάλω χρήματα, τα οποία θα βάλω στην άκρη για τις σπουδές μου. Να γίνω πιο υπομονετικός και υπεύθυνος. Να έχω πιο πολλές απαιτήσεις από τον εαυτό μου και να μάθω να οδηγώ.

Κώστας: Θέλω να βγάλω μέσο όρο 18, γι'αυτο πρέπει να διαβάζω περισσότερο. θέλω να αρχίσω μπάσκετ και ως το τέλος της χρονιάς να καταφέρω να μην είμαι οξύθυμος. Θέλω να τα πηγαίνω καλά με τον αδερφό μου, γι'αυτο πρέπει να κάνω μερικές υποχωρήσεις. Θέλω να πάρω το Lower, διαβάζοντας περισσότερο. Θέλω να ειμαι συγκεντρωμένος στους στόχους που έθεσα.

Κώστας: Σκοπεύω να αρχίσω να διαβάζω περισσότερο. Να βελτιώσω τις αθλητικές μου ικανότητες, με προσπάθεια και καθημερινή εξάσκηση. Να γνωρίσω περισσότερα παιδιά και να ικανοποιήσω τους γονείς μου σε αυτάπ ου μου ζητάνε.

Λίνα: Σκοπεύω να προσπαθήσω περισσότερο στο σχολείο και οι αποδόσεις μου να γίνουν καλύτερες. Να σταματήσω να απογοητεύω τους γονείς μου και να τους στεναχωρώ. να σταματήσω να είμαι νευρικιά και να ξεσπαώ σε άτομα που δε φταίνε. Να δείξω σε ένα συγκεκριμένο άτομο την αγάπη που έχω γι' αυτόν.






5 σχόλια:

  1. είναι ωραίο να βλεπεις τα όνειρα των παιδιων και να συμπασχες μαζι τους ελπίζοντας να ικανοποιηθούν.
    Αναστασία και Αφροδίτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να προσθέσω οτι η χρονιά παρόλο που θα είναι δύσκολη για όλους εμάς θα καταβάλουμε μια μεγάλη προσπάθεια όπως επίσης είναι και η τελευταία χρονιά για εμάς τα παιδιά της Τρίτης. Καλή επιτυχία στους στόχους όλων μας.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ καλη δουλεια και καλη επιτυχια σε ολα τα παιδια...!!! ευχομαι να πραγματοποιησουν τους στοχους που βαλανε και να εχουν οτι επιθυμουν για την νεα χρονια...!!! και ενα μεγαλο μπραβο στην καθηγητρια τους που τους μαθαινει να βαζουν στοχους και να προχωρουν στην ζωη τους...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επίσης στη νέα χρονιά να πετύχετε όλους τους στόχους σας.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. xa0xa0xa0xa0ax0ax0ax0ax

    elpizw na mpwresete na petixete tous stoxous sas!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προτάσεις, Εντυπώσεις, Συμβουλές... Η κατάθεση της γνώμης σας θα μας βελτιώσει!